Convocatòria Yerun Research Mobility Awards Call 2019-2020

Published in News

Les Yerun Research Mobility Awards (YRMA), són beques competitives adreçades a estudiants de Doctorat, Post-Doctorands i investigadors i investigadores novells (Consultar requisits a la convocatòria) per a fer estades de recerca en universitats de la xarxa YERUN. El programa finança fins a 40 beques per a investigadors i investigadores, per a una estada mínima d’una setmana en altres institucions de la xarxa YERUN ubicades en un país diferent del país d’origen. La beca cobreix despeses de fins a un valor de 1.000 euros (sense tenir en compte els impostos), generades durant l’estada de recerca, que ha de tenir lloc durant l’any 2020.

La convocatòria és gestionada directament per la la xarxa YERUN i no és necessari que tramiteu la vostra sol·licitut prèviament a través de la nostra oficina, si bé sí que caldrà que contacteu amb la coordinació de la xarxa YERUN a la UAB enviant un e-mail a: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., per fer-nos saber que hi partipeu. Al marge d’aquest pas, haureu de tramitar, l’aplicació en línia. El termini de sol·licitud finalitza el 25 de novembre de 2019.

A través del següent enllaç localitzareu la informació sobre el programa i la convocatòria, on s’especifiquen els requisits d’elegibilitat, i el procediment per presentar la sol·licitud: